Photo by Ahmet Baki Kocaballi

30 Kasım 2009 Pazartesi

9 Fotoğraf 6 Hafta

son olarak ne demiştik? boncuk tanesi evet.. buranın en meşhur canlıları.. sağ taraftakini yemiş bulundum bir kere.

Aussie'lerin ne denli içtiklerini , elektrik direklerine ayakkabılarını fırlatmalarından tezahür edebilmek için (bkz soldan 7.tel)

açık hava sergileri; açık havayı nekadar da çok sevdiklerini, havanın burada ne kadar da güzel açık olduğunu tekrar tekrar yaşayatabilmek için35 derecenin sıcağında antartika soğunu gölgem de hissedebilmek için sadece bir kez fotoğraf.
eşcinseller, evlilik haklarını talep ediyorlar, heryerde herzaman herşekilde herkes ile (Kevin: Kevin Rudd nam-ı değer başbakan) nasıl eğleneceklerını yine çok bilerek.. belki henüz hakları olanı alamadılar ama benim gördüğüm o gün bir o kadar kişinin daha evlenmeye karar verdiğidir..
bir başka açık hava sergisi; daha önceden bahsetmiştim bu sergiden, hani sahil kenarında taşlarına arasına yedirilmiş şirin oyuncaklar
"çok fazla şehir oldum" bu fotoğrafın ve benım buaralar hissetiklerimin topluca adı.. newtown'a taşınmanın yolları taş ve kumdan
işte bu 3 güzel insan benim için kısa zamanda çok şey demek oldular. özellikle Yeliz Yorulmaz(yeşil bluz) ve Ahmet Baki Kocaballı buradaki ilk haftamda bana o muhtemel "köyden geldim şehire, cahillik alır götürür paramı " klişesinden -oldukça efektif bir şekilde- kurtaran, evlerini açıp beni evimdeymiş gibi hissettiren kısaca onlara bakınca çok şey borçlu oldugumu hissettiğim insanlar , bir kez daha teşekkür ettiğim insanlar.. sonrasında Tuba Doğu ile birlikte sergiden sergiye buluştuğumuz, okuduklarını uni.nin nimetlerini benimle paylaşma kibarlığını gösteren güzel olan arkadaşlar, kendi güzel sesi güzel 4'lümüz

burada insanlar bebeklerini piknik sepeti gibi taşır, ilk zamanlar aklımı benden alırlar. sadece sade bir bez bağlayıp çarprazlama vücutlarına, bebeği arasına geçirir o an da barlar sergi açılışları konserler onların oyun alanı oluverir. herbir bebek ayrı bir boncuk tanesi vesselam


2 yorum:

  1. Ellerine sağlık ömer ömer!!!!

    YanıtlaSil
  2. ilk fotoğraftaki sağdaki miniğin ayakkabılarına bayıldım.ömer oldu da bi yerde bulursan 43 numarasını,aklında olsun :D fotoğraflar çok güzel yenilerini bekliyoruz.

    YanıtlaSil